به نام کشیک کلیسای عشق!!!!!!!!!!!!!!!!

*عاشقانه*

به نام کشیک کلیسای عشق!!!!!!!!!!!!!!!!

 

غم را در سکوت و سکوت را در شب و شب را برای اندیشیدن به خاطر تو دوست دارم .

 

من عشق را در امید و امید را در تو و تو را در دل و دل را به هنگام تپیدن به خاطر تو دوست دارم .

ای کاش نقاش چیره دستی بودم تا لحظات با تو بودن را در تابلویی می کشیدم و به هنگام

دلتنگی به آن می نگریستم .

ای کاش شاعر بودم تا لحظات خوب با تو بودن را در شعری می گنجاندم وبه هنگام دلتنگی

آن را می خواندم . 

ولی حال که هیچیک از اینها نیستم فقط می توانم بگویم

                                      دوستت دارم .



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت13:12---12 ارديبهشت 1391
سلام خيلي عالي بود

مجتبی
ساعت12:20---7 ارديبهشت 1391
سلام

وب خوبی داری به من هم سر بزن اگه موافقی تبادل لینک کنیم
پاسخ:حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
+ نوشته شده در سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, ساعت 17:11 توسط نیلوفر |